julavslutning:)

Klockan 11 ska jag va i skolan för att vi ska avslutning och äta lite, sen är det JULLOV! och ikväll kommer mammi och pappi hem från dubai, har saknat dom rätt mycket faktiskt:') imon ska vi nog klä granen och sen dagen efter är det JULAFTON! asså shit va tiden går snabbt!

Jaja inför avslutningen har jag på mig:
svarta (tajta) jeans
svart linne
vit spets blus
och en stor svart kofta
(jag kan ju tyvärr inte lägga in någon bild men ni har hjärnor så ni kan tänka er hur det ser ut hoppas jag)

Dagen till ära har jag även målat naglarna guldiga,
köpte två guldiga nagellack i slovakien och detta är ett av dom
;)

////

Kommentarer
Postat av: carro:*

har ni vatt ensam hemma i typ flera veckor?:D<33

2009-12-22 @ 21:08:22
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0