Jadu, varför

Jadu, varför jag inte bloggat på ett tag nu är för att det hänt en massa. Men nu kommer fortsättningen på veckan!

Torsdag: I skolan kollade vi på "Ett päron till farsa". Eller vi kollade väl inte så mycket. Men ajja, efter skolan så drog jag och Sofia till stan för att kolla på saker till Sandra. Båda hittade varsinn klänning. La undan min. Nöjd. Ni får se sen. Men Alex messade iaf mig och frågade om jag ville med och åka pulka och det är klart jag vill det! Så vi stack till Skällby efter ett tag och han åkte medans jag trillade. Det var skönt att prata om allt och inget. När vi gick hem kom massa saker upp och hur man ser på saker och ting. "Man skulle nästan kunna betala för att ha det så lätt som jag".  Men sen när jag kom hem ringde jag Julia. Snacka om att vi grät eller vad? Men jag somnade efter ett tag.

Fredag: Vaknade av att jag kände mig yr och mådde jätteilla så jag gick inte upp. Efter tre timmar så fattade jag och mamma att jag fått maginfluensan. Härligt -.-'  Så jag tog det bara lungt och så. Åt nästan inget. En morot men .. aah. Tror inte jag behöver nämna det. Men på kvällen fick jag faktist i mig en hel burk med barnmat! Stolt! Och den har stannat i magen hela natten!

Lördag: Vaknade och kände mig inte yr och inget illamående. Så när mamma åkte till jobbet så åt jag en macka och drack proviva och det har också stannat i magen. HappyHappyHappy! Men sen såg jag något intressant som låg på bordet. Jag preminuerar (?!) på FRIDA och då såg jag att jag fått ett paket ifrån dom! Och gissa vad som fanns i?! Ett sminkkit för jag vet inte hur mycket?! Snacka om att jag vart glad! Så nu ska jag snart springa ner i duschen och sen så ska jag fixa mig lite.



bild på mig och julia, min mamma ♥


♥ //chris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0