Hello:D

Har precis kommit hem från skolan, Onsdagar är lätt tråkigaste dagen! Haha fast idag hade vi sexualkunskap;) vi pratade om homosexuella (känner mig väldigt viktig och fin när jag skriver homosexuella och inte bögar och lebbar,gillar att känna mig viktig och fin;) ) och porrfilmer haha kul va det.

Sen ikväll ska jag till kören och vet ni? EBBA SKA NOG BÖRJA! fattar ni hur glad jag är över det?:)
Sen måste jag även plugga till tyska provet som vi har imon. Det verkar assvårt och astråkigt :(

Måste fixa in bilderna snart, då ska ni få se dom!<3
///
miaa


psst... alla ni som kommenterat att bilderna som chris la upp på er va fula, sorry jag vann! min va lätt skabbigast,äckligast och fulast:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0