Helgen och veckan hittills


antingen gör man som jag, älskar man bilden, eller så fattar man trögt!




Lördag: Drog till Majja. Först kollade vi igenom en del av hennes mappar. Ni tycker jag har många! Men allt innan det roliga behöver vi inte ta. Runt halv tre smög vi ut genom sackes rum och ut. Först så gick vi till konsum och tillbaka och sen så hämtade vi våra cyklar och cyklade till Alex. Macken va inte öppen så vi bestämde oss för att dra till okq8. Vi tar med oss Anders och en gran iaf halvvägs innan vi kommer på att de har övernattning på skällby så vi drar dit istället. När vi kommer dit så har vi typ gräddkrig och massa, helt crazy! Vi tar oss hem runt 7 på morgonen och somnar 8.

Söndag: Vaknar vid halv 2. Göttit. Men fortfarande helt slut. Det första jag åt var ostbågar som stått bredvid mig hela natten. Jag är knäpp. Sen så tar jag mig upp och drar mig hemåt efter att ha kollat på Bambi2. Majja och jag grät som vanligt. När jag kommer hem så stinker jag grädde .. och annat skit. Men drar ändå ut och träffar elias och Filip. Pratar ett tag med dom innan jag går in och duschar och drar till Julia. Vi kollar på tv och jag fick julklappar! Ett gina linne, hårspray och nagel sak! Tack!!! Sen så drog jag hem och gjorde inte så mycket.

Måndag: Suck! Var i skolan och degade. Kommer inte ihåg vad jag gjorde efter ... Någon som minns?

Tisdag: Min otursdag! Trillade sammanlagt 13 gånger! Två gånger i trappen i skolan. Första gången va inte så farlig men andra så trillade jag nerför hela. Typiskt mig. Ville skrika men kunde inte. En gång på gympan när Marcus trampade ner min fot. Två gånger hemma. Tre gånger påväg till Bergaplan. Fyra gånger påväg hem till Alex och en gång hemma igen. Härlig dag va? Inte nog med det så träffade jag Vitkor. Jäwla sär på dig Alex!

Onsdag: Kunde inte gå i morse. HärligtHärligt! Åkte till skolan och Mia, svenskalärare och mentor, tvingade mig gå till syster för att kolla foten. Tur att hon tvingade mig. Jag har fått en blödning i min fot och en stukning. Så hon lindade om mig med en grov elastisk linda. Jag måste slute vara klumpig. Sen så haltade jag på stan med Sofia och Klara. Mysigt. Vi letade efter en klänning med armar till Klara. Hittade vi någon? Nej. Tog bussen hem och nu har jag bara degat här hemma. Har inte mått bra och känner mig ihålig. Uschauscha.


och imon blir jag jätteglad för då ska jag få en sak av johanna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0