Har egentligen...

ingenting att skriva om men jag gör det för att jag är glad!
Idag är det nyårsafton. Jag ska fira med Majja. Vi ska vara hemma hos henne och mysa med film, chips, godis, Majja's sallad och såklart cola! Majja ska väl fixa sitt hål också. Myspys. Tror vi ska kolla på "Mannen som kunde tala med hästar" om vi hittar den i deras stora, och då menar jag stora, filmsamling! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig? Ska man vara fin eller ska man bara va normal eller ska man ha myskläder på sig? Jag och mina problem...


underbar film som alla borde kolla på!



nu gick det att ladda upp den! Så ser det ut, lite svullet men det funkar!


btw, jag får behålla den för mamma ;)

 

//chris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0