BellyDance och Stig helmer!

Bestämde mig för att jag var tvungen att göra något åt min situation förut,hehe jag hade ju suttit här framför datan precis hela dan liksom.
Så jag tränade till en dans-dvd som jag fick i julklapp eller asså det är en lektion i bellydance på dvd.
Jag hade faktiskt inte en aning om va bellydance var men det visade sig var sån där typ indisk dans ni vet?Så nu kan jag räkna mig som officiell indier:)

filmen


Efter "danslektionen" gick jag ner till mamma och pappa som satt och kollade på den där Stig Helmer filmen när som är i fjällen! och asså shit det va den roligast film jag sett på länge! Hahahahah! seee deeen! ( fast jag tror nästan hela sveriges befolkning har gjort det redan, ännu en gång är jag efterbliven...)

stig helmer - snowroller
heter filmen visst:)

/// miiaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0