Bandytunering och generalrepetion, två

Bandytunering och generalrepetion, två supersvåra ord för lilla Chris! Men det har hennes dag bestått av!
På bandyn så hade 7c's tjejor klätt ut sig till typ krigare/dungelfreak. Tror ingen fattade vad vi va?
Haha, ajja! Superkuligt va det! 9c's tjejor vann mot lärarna, grattis! Ni var superduktiga indianer!
Jonna/Olivia? Lust att skicka bilderna?

Sen direkt efter skolan så vart det bara att byta om och sen palla sig till kalmar teater för att ha generalrepetion!
Seegt. Hade det ifrån 15:00-19:00. Fyra jäwla timmar och det mesta vi gjorde var att bara sitta och glo, eller massera Anna! Hoppas din axel blir bättre tills imon och på onsdag!

Förrästen, Alex ska du komma? För jag träffade Fredrika när jag hade på mig en "fin" kjol. Usch, kom inte! Kommer skämma ut mig över hela Kalmar! Jag ska nämligen vara en docka..!

Mia, mer än gärna! Jag vill sola igen! Det niceigt!

Snart ska jag göra varm oboy, krypa ner i sängen och kolla på film. Det är bara en sak som fattas ... Tror alla kan gissa vad jag syftar på!



bild julia har redigerat!




♥ //chris

Kommentarer
Postat av: Evelina

hej jag har en fråga om man har bråkat med sin bästis och man har sagt 3 gånger förlåt i verkligheten och 11 gånger på nätet vad kan man göra mer för att bästisen kan förlåta?? från din egna syster och kompis// Evelina

2009-12-07 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0