11 dec.

hello!
Håller på och fixar med min mobil, jag köpte sånnadär stenar förra veckan när jag va inne i stan med araya. Dom är inte så lätta att sätta på så dom sitter lite snett men skitsamma de blir nog fint när det är klart.

Det här med blingbling på mobilen kan jag gissa kommer från japan, men där har dom närstan överdrivet mycket.
Kolla bara här;




och sen dom ännu mer överdrivna;







borde vara jobbigt att ha dom i fickan...

I Japan kallas detta "Deco Den" som är en förkortning på Decoration Denwa.
Deco Den är vanligast bland japanska ungdomar och jag kommer ihåg för några månader sen berättade pappa att
man oftast testar nya mobiler på japanska tjejer i 13-årsåldern eftersom de är dom som använder sina mobiler flitigast i hela världen:P

Nu ska jag fortsätta Pusspuss på er!:*
///

Kommentarer
Postat av: MOAHAHAHA; guess whoo?

nån inspereras av foki kanske? ;D

2009-12-13 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0