Toppen & Botten!

Var längesen vi gjorde en så´n här nu, Så nu gör jag en utan dej chris:( hoppas det går bra.

* Vardagen
Visst lov e gutt, men åh vad skönt det är när alla aktiviteter börjar igen. GO Vardag!XP

* Navel piercing
Sanna i min klass gjorde det i torsdags och det är verkligen skitsnyggt! En navelpiercing ska jag ha!

*Kusiner
Jag har 7 kusiner och en åttonde påväg! Alla är killar, och jag skulle inte ha någor emot om jag hade en tjejkusin. Men tillsammans med mina kusiner har jag alltid kul. Mer Kusiner åt folket!




*Svininfluensan
Första svensken död...usch!

*tunna täcken
vakna av att du fryser mitt i natten är ingen höjdare, Duntäcken kallas lösningen ;)

*Stress
Med vardagen kommer stress. Och för mej som är så sölig hjälper det ju inte med ett par superstressade kompisar-.-


Puss!//

Kommentarer
Postat av: fanny

stressade?? hah ! utan oss hade du kommit försent till många lektioner!

2009-09-06 @ 16:12:39
URL: http://fanniys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0