slagget hos ebben!!

Jag och klara kom lte sent men, Vi hade två ben & jerrys med oss! Så att vi va sena glömde dom andra snabbt ;) Och att man sjunger " Happy fake birthday" gör det ju bara ännu bättre;) VI började med att få igång stämningen med att kolla på Horton! Den handlar dom en stor elefant som heter Horton som upptäcker en hel värld på ett dammkorn! Sjuukt rolig.:D sen flummade vi lite, delade upp glassen och kollade på Twilight! åh gud vad jag har längtat att få se den filmen!! Den var superbra och jag blev som alla andra helt galen i Edward!. Efter det målade vi varann om typ 20 år!och sen snackade vi väll bara och sen gick vi och la oss^^
horton
 Familjen Cullen
Idag har jag vatt med Ebbe och Klara:D mycket kul det med! men jag har vatt rätt trött idag och har vatt rätt seg...:( men imon är en ny dag!:D Vi 20.00 ska jag sätta mej och kolla på, Paris Hilton, my new BFF finalen! Hoppas Brittany vinner!:P
Paris och Brittany

///
Mia<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0