sjukdom is in da house!

godmorgon! tack för kommentarerna som har blivit fler och fler:D fortsätt så!
Idag är pappa hemma med oss för lillebror och storebror är sjuka, även mamma är lite förkyld. Så vi får väll se om det drabbar mej?:P men än så länge känner jag mej superpigg! 
I helgen har jag inte kunnat blogga för jag har firat min mosters femtioårsdag uppe i stockholm. Det var jätte kul och jag som bara har killkusiner fick träffa två tjejsysslingar!:P fatta att jag blev liiteglad iaf?:D fast jag gillar mina killar ^^
Idag kanske jag ska träffa Chris? annars vet jag inte (:
paket
puss på er!///
(vill oxå ha en sån där bild som chris har!-.- men kan nt fixa sånt)
Mia!


Kommentarer
Postat av: carroo:*

såg din kommentar mia ^^ bra!! för dt är så tråkigt när alla har likadant ;S<333

2009-08-20 @ 11:56:16
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0