Ry-moment ;)


ah, nu sitter jag hemma hos Araya(Ry) tänkte berätta lite om timmarna med henne...

På väg hem till henne klagade jag och hon lite :P
det stod två små tjejer på en balkong och dom skrek ngt till oss.
Jag trodde dom skrek: dom trillade och Araya trodde dom skrek jag gillar dej. Så Araya skrek tillbaka: jag gillar dej oxå! 

M; nejj dom skrek ; dom trillade!
A: nej dom gillar mej!
M; ingen gillar dej!
A; varför är du då med mej?
M: Ingen gillar mej heller...
*gapflabb*

senare....

M; varför vill Jane nt slagga med oss?
A; hon gillar inte oss!

*gapflabb*

senare åkte vi till coop och köpte godis, chips och B&J (sorbet, mango swirl)

Jag tyckte den va skitgod men Araya tröttnade efter ett tag...

Efter vi har varit på coop kollade vi på filmen Bring it on it to win it!

Här kommer bild på allt de goda! :P


 
puss på er!!!// mia:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0