Ry har klagat på mej...:P

heyy allihopp! nu sitter jag här igen, im back on board. har vatt så mkt de senaste veckorna att jag nt pallat blogga helt enkelt. men nu ksa jag ´skärpa till mej!  Idag har jag mest slappat, känner att jag måste börja gå upp lite tidigare. jag kanske vaknar vid 10 och sen går jag upp,sätter mej vid datan,chillar,messar och så är klockan 13.00 och hela dagen har flugit förbi utan att jag har fårr ett skit gjort.
:P
Om en stund ska jag iväg och hämta lillebror på fritids. Han började där igår och det var nästan ingen han kände där så jag ska va lite snäll och hämta honom tidigare. Det ultimata hade ju vatt om jag hade hunnit baka något oxå men skit samma:P så snäll är jag inte. Haha sen ikväll ska jag iväg och sova hos Ry med jane<3:D har saknat jane jättte mkt! och Ry brukar det ju va kul att träffa:D
puss på er!//mia<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0