Room makeover

Snart är vi klara med köket och då ska vi börja med mitt rum!
Tänkte att ni skulle få läsa om hur det ska bli ^^

Alla väggar ska bli svarta, utom en där jag ska fixa upp mitt öga;


endel av tavlorna ska vara kvar som tex. ying&yang

alla möbler ska bli svarta eller vita förutom skrivbordet.

alla vet var min fulla och fula bokhylla står och där ska vi sätta en fotölj, svart ofc!, och så ska vi hänga ett draperi där.

vid mina gaderober så ska vi sätta in ett skåp som ser ut som ett skolskåp i väggen. grått får det bli. där kommer jag bland annat ha smink och sånt.

sen så kommer jag säkert mublera om oxå men som det ser ut nu kommer mitt rum bli grymt litet!
flyttar hemifrån snabbt är min plan :P

nu ropar lasse, see you bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0