Nattbloggar för första gången på 1 månad!

Jepp, här sitter jag nu och nattbloggar. Som på den vanliga tiden!
Hoppas alla nattläsare har saknat mig?
Snart ska jag messa mer med Alex, ni kommer få veta alla andra detaljer imon...
Det är ju såva att Alex och jag är på g, tydligen offentligt nu. Så man får ju se vad som händer ... det vet man ju aldrig?
Någon dag ska vi ju hinna med våran bio, eller hur? Jag vet inte riktigt när jag ska få in det på mitt schema men vi ska välla messa om det nu kanske?

Aja, imon ska jag leka modell! Kommer visa allt ifrån Spanien och Skänninge i Marken.
Efter det blir det nog att kanske träffa Alex? Om inte Sniff och Hönapönan kommer hit.
Senare blir det slaggparty hos Ebbs! Mysigt!

Och när jag ätit upp en burk med lakris saker ska jag börja träna och inte äta godis. Det svär jag på nu! Jag har ju hållt på lite fram och tillbaka med träningen ett tag nu men jag ska sätta igång på riktigt!
Och så kanske det blir lite ridning? Mami ska ringa och prata med Johanna någon dag och kolla om jag kan börja rida Ture igen. LoveLoveLove that boy!

Nu går det inte att ladda upp några bilder heller, fuck it! But, shit the same!

Nästa inlägg blirre mycket kläder och sånt, fast just nu skulle jag bara vilja springa ner och ta en kalldusch!
See ya bitches!

You all love me, and you now it bitches!  //Chris

Kommentarer
Postat av: flisan

OCH VARFÖR HAR DU INTE BERÄTTAT OM ALEZ FÖR DIN KUSIN?! :o :o <3

2009-08-10 @ 11:42:29
URL: http://www.feliciace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0