Nattblogga om dagen

Tjoowsen bitches , Chris här!

Sitter här och nattbloggar som jag inte gjort på åratal typ ...
Aja ska man ta dagen eller?


Inatt tror jag att jag höll på att svimma eller ngt? Det märkte Vitkor så han och Alex ringde mig och frågade vad det var som hände men jag tror att jag mest typ mumla i telefon? Aja, på morgonen väckte mamma mig 3 gånger innan jag gick upp. Borta som faan va jag. Men jag piggna till efter en dusch. Var mest hemma, skulle träffat Minna och Joanna men det blev inte så för vi skulle bort, men så blevdet inte så iaf så vid 5 var jag vid Funkabo och mötte Alex och Viktor. Det enda Alex gjorde va att springa omkring med en jäwla fotboll och missa mål hela tin'. Jag och Viktor var sociala och pratade om hur många gånger han missa. Sen snatta vi mobiler ifrån varann och jag lärde mig trolla! Stolt. Men efter min död kom Mia! Sen kom vi på att Viktor och Alex är våra nya Jens om man säger så. Mysigt. Vi prata välla och typ skuttade runt eller ngt innan jag och Viktor gick iväg och satte oss på trappan till skolan. Mia och Alex var dåååååååååliga spioner måste jag erkänna!
Nu ska jag inte berätta allt för alla kära läsare, ni kan nog klura ut resten själva?
Alex drog hem men kom tbx med sin hund som hette Nemo men som nu bytt namn till Sladden vilket passar den mycket bättre! Sen skulle Viktor hem och tillsist jag och Mia.

När jag kom hem fick jag besök av momo, mamma och Maja.

Sen dess har jag inte gjort mkt. Kollat film och sånt.

Imon blirre Viktor på dan, kolla hälften av hans match och sen hämta Sniff, Hönan och Snusmumrik för att sedan träffa resten av girlsen och snacka lite. Efter det drar jag och hämtar Viktor så ska vi mysa lite.

See ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0