Mjölby, Åmål, Spanien, köra runt i götet och tillsist mjölby

Rubriken är en förkortning av vad jag har haft för mig sen mitt sista inlägg. Mia ville att jag skulle blogga, sista raderna är hur jag känner mig för tillfället.
I Mjölby befann sig min kusin Carolina när jag kom. Mysigt! Vi skulle slagga hos min andra kusin Sara och även Nathalie och Dina sov där. Idioter, jag hatar er! Inte du GF! Att ni inte bara kan lämna oss ifred eller? Hur svårt kan det vara era jäwla småbarn! Väx upp, skaffa ett liv och lämna mig ifred för jag har inget med er att göra!

Småbarnen 03:42; Puss och godnatt jag älskar dig älskling! :*<3
Jag 03:43; Fortsätt sådär så ska vi se om vi är vänner om 3 dagar -.-'
Småbarnen 03:44; Men älskling då! Bli inte sur, vi talar bara om för dig hur mycket vi älskar dig!<33
Jag 03:45; Det räckte tydligen med 2 minuter -.-'

Efter det åkte vi till Åmål med Nathalie! Jippie! Slippa er två var gött så länge det varade! Att åka bil var förjäwligt men det var bättre än att cykla eller gå för då hade vi varit dränkta vid det här laget.
Vi kom fram till resturangen och Josef. Hälsade på Sebbe och sedan gjorde vi inte så mycket. Åt god mat, hyrde cyklar, badade och gick till stan. Åmål är bäst! I alla fall om man är där med Nathalie gummsan!

Jahopp, det var dags att dra till Spanien efter 2 dagar i Åmål. Synd, annars hade jag jobbat till mig lite pengar med Nathalie! Aja, åkte flyg och i Spanien bodde vi i farmors hus. Det ligger i Torrevieja, Alicante. Mysigt. Träffade Julia en dag och vi gick på Habaneras som är ett stort shoppingcenter i Torrevieja. Mysig dag! Köpte i alla fall en lång shorta, två par hippie byxor som man ger massa kärlek till! och ett par nya skor tror jag. Det var nog det enda förrutom mat och sånt. De flesta gånger vi va ute och åt gick vi till en chilensk restaurang. Första gången åt jag en Completto som är korv & bröd med guacamole, morötter och massa annat på. Andra gången Calamares som är friterade bläckfiskringar med sallad och citron, mumma! Och tredje och sista gången en Chakarero eller vad det heter. Chilensk burgare med guacamole.
Annars var det bara sol och bad.

När vi skulle hem (idag) så hittade vi inte ut ifrån Göteborg. Segt som faan -.-'

Till Mjölby kom vi vid 2 tiden, gött att vara hemma! Nu hände något med texten så allt blev förstört men jag orkar inte skriva om allt för pappas data är cp så man kan inte kopiera på den -.-'

Imon blir det Skänninge i Marken. Kortfattat; En marknad i Skänninge


Breakaway from all wrong steps you take ...
Look at me now, i thought i made it ...
Feel my heart now, you break it ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0