Mest onödigt bablande

godmorgon!  Igår stack jag först och badade med fanny och ebba, sjukt kul!:D sen åkte vi till fanny och fixade oss lite innan RIX FM festivalen!! vi kom en timme innan det började och fick platser på andra raden! Så vi hann se förbandet...Agnes,Velvet och Janet i närbild innan fanny och ebba ville gå runt lite;) så vi gick och träffade massa härligt folk. Sen stack jag hem och somnade nästan direkt :P Ebba har bilder som hon kanske kan skicka till mej?(a

Janet
bild från stureplan.se, Janet<3


Idag såg jag att fanny, jag och ebbas hår är med i tidningen ( på bild) haha kolla barometern om ni vill se en heeet bild på mej;) Om en stund ska jag till fanny och hämta alla mina saker, sen ska jag hämta lillebror på fritids och sen åker vi till farmor och farfar i växjö! där är mina kusiner också! vi kommer vara där till på söndag och shoppa! För just denna helgen är det Karl-Oskar-dagarna i växjö! då är det skiit mkt rea:P tyvärr missar jag ju typ hela stadsfesten:(

Lyckliga kramar // Mia<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0