Måste ha!



9 saker jag MÅSTE ha asso!

Grå tröja - Gina
Svart lång tröja - Gina
Lila linne - Gina
Röd/Svart lång skjorta - Gina
Svart klänning - Gina
Kort svart jacka - Gina
Svart bh - Gina
Harlembyxor - www.bubbelroom.se
Rosa klänning - www.nelly.com

Sista klänningen finns med på bubbelroom reklamen men när jag letade hittade jag den inte?! Botten ger jag på det, men jag hittade den på www.nelly.com istället.
Jag bottar bubbleroom själv eftersom att maria tyvärr inte sitter bredvid mig, but i love you Matchobaby!<3

Aja, nu ska jag kolla på lipstick djungel som jag missa idag,

if you don´t like our speech, don´t read them anymore your little bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0