Lite bra mycke dåligt ...

Grattis till det nya "hemliga paret"  som är sötast ewah, efter mig och Viktor <3

Dagen idag då,
På morgonen fixade jag mig och så innan jag drog till Funkabo torget för att möta Alex oxh Viktor. Dom var där och så.
Vi gjorde inte mkt, Sladden va där med och busa. Vi chillade och snackade för det mesta..
Fick även tag på Viktors mobil idag, göttit och fick ta bort några bilder som va helt cpstörda på mig!
Aja, mysigt iaf. Sen skulle Alex äta så vi gick upp till honom och då märker jag att min väska är borta!?
Någon har snott den och det var min nya! Fifaan va cparg jag blev asso! Och gissa va som låg i den?
Linserna, skinnjackan, mina nycklar och det mest hemska .... MINA TÖNTGLASÖGON :'(
Buhuuu! Så imon blirre att dra till polisen och kräva att dom hittar den!
Aja, vi drog iaf till deras match men jag kunde inte titta för jag skulel hämta Sniff, Höna och Mumriken för vi skulle till dagiset och möta resten av girlsen.
Dom körde drop in mellan halv 7 till kvart i 7. Vi satt och snacka och kom fram till lite bra saker.
Sen åkte ChrisMia och hyrde film för att sedan jaga Alex och Viktor genom hela berga. Men vi lovar, vi hitta dom ^^
Vi drog hem till Viktor och kolla på filmen och sen så skulle jag och Mia hem så Mia och jag gav varann en puss innan vi drog åt varsitt håll. Alex och Mia mot Funkabotorget och jag och Viktor mot Norrliden. Han följde mig hem hela vägen och sen sa vi hejdå och så.
Sen satte jag mig här typ.

Imon blirre polisen då och sen fyller kusinen i Besagöl år så vi ska fira det i Hökahult. Kan dom inte bo lite närmre Kalmar eller? Så jag ska försöka hinna träffa Viktor innan vi drar dit. Kommer kanske lägga in ett inlägg på kvällen men det är inte säkert. Matilda brukar köra skiten ur mig -.-'

Nu ska jag dricka apelsin juice,


bitches, don't try to take me away from this

jag älskar mina töntglasögon och jag SKA ta tillbaka dom <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0