Jag anropar...

 ...POSTEN!! det började såhär! jag sitter och chattar med Araya på msn och hon säger att hon har fått ett brev från skolan, det har Ebba oxå. Så jag går ut och kollar i brevlådan,men den är helt tom! Men jag tänker att den kanske kommer lite senare, så vid typ 16.00 går jag ut,men det finns inte ett enda brev i hela brevlådan! Sen snackar jag med storebror som oxå väntar på ett brev från sin skola och han säger att det inte kom någon post igår heller! När pappa kommer hem ringer han posten. Men dom har stängt för dagen så pappa får ringa imon istället!
ÅHHH! Jag blir galen!

 Nu håller på och fixar nya naglar, lr asså jag har gjort den vänstra handen.Så jag har den högra kvar,men den målar jag nog bara rosa:) Det är ju fan svårt att måla med vänster!


Hade gjort en bild i paint på mina naglar oxå men den gick inte heller att klistra in!?
fuckfuckfuck
///

Kommentarer
Postat av: ccarro;*

men dt kanske nt går att klistra in bilderna, ladda upp dom istället:D jag e nyfiken på dina fina paintbilder:D<3

2009-08-18 @ 20:43:27
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: jacob.g

jag har fått mitt brev :P

2009-08-19 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0