Im home bitches!

Tjoo! Chris här! Var? Jo hemma i kalmar! :D
Gött som faan!
Kom hem för inte så länge sen och sitter nu och pumpar Dead by April låtar, that boys rock!
Klarren är hemme och Sniff kommer till kalmar vid nio. Jag vet inte riktigt vad som händer imon men man tar väl det när det kommer ....
Aja, nu hoppas jag det blir mångak omentarer framöver? För många komentarer är för lite komentarer så kom igen nu va faan!
Mia och jag har messat lite och kommit fram till att om vi får fler läsare så ska vi börja med lite tävlingar?
Så det är bara att komentera så vi vet att ni finns och läser vår blogg! Just du kan faktist vinna!

Nu ska vi snart äta grillad kyckling med mormor och morfar. Sen kanske man ska dra och bada eller något? Se hur kallt vattnet är här? Bilder ifrån Spanien kommer när jag orkar ladda upp dom!



You love me bitches //Chris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0