I will help you my dear!

Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv och kanske lägga ner stridyxan och prata med Yo-El?
Oskar och jag har pratat iaf, så vi får väl se hur det går med Yo-el?

På tal om bråk och sånt så har jag sett en bild på Paow och Dessie tsm? Är dom vänner igen eller?! :o

Paow Crille Dessie


Paow Dessie


Om en timme eller så kommer Betty! Mia tror jag oxå ska vara med...?
Men nu ska jag nog äta och sen så blir det nog att fixa sig lite till.
Efter det ska jag nog snacka med Yo-El? Ringa eller messa blir det nog ...

Nu har jag fixat en Miia bild ^^




Bitch, you can´t stop loving me


Kommentarer
Postat av: JohannaN

de är vänner ena timmen nån timme senare skriver de skit om varann i sina bloggar.. Moget .P

2009-08-17 @ 14:58:25
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0