Headern

Ooh! Tack Mia för att du gillade den ^^
Tog tid innan jag hittade alla bilder ....

Har fortfarande inte fått in bilderna på datan, cpstört!

Igår var jag med Snusmumrik, Sniff och Hönan! Stor glad mun på det :D
Mumriken har jag inte träffat något i sommar så det var gött att träffa dig med!
Sniff har man sätt jättemkt men några dagar innan Mjölby såg jag dig inte alls och ite efter heller så nu är det skönt att ha fått se dig!
Hönipöni har jag faan inte sätt på över en månad! Pöss på att få se dig asso!

Vi flätade Mumrikens hår och chillade. Åt äpplen och kastade dom på träd. Sniff teastade mina byxor vilka jag funderar på att ge till henne ^^

Senare på kvällen så kolalde vi på Paris Hilton´s my new BFF. Brittany vann! Gött, Vanessa var en jäwla äcklig bitch. Fast det var jäwla töntigt faktist :P

Min träning går inte så bra. Folk bara trycker på mig mer och mer godis hela tiden -.-'

Aja, nu ska jag väl ta och göra något med mitt liv istället för att sitta här och dega, det känns inte så bra

Dagens låttips;
Dirty Diana - Michael Jackson

Himelsk låt!

You just love me more and more after my speech .. Mohahaha!


Kommentarer
Postat av: hönapönan :D

kul att se dig me ! <3



haha, chris, hemma hoss mig slipper du

inte godiset ! ;)<3

love ya !

2009-08-12 @ 21:34:51
Postat av: anonym

folk som trycker ner dig mer och mer godis, ? ;o



skulle inte tror det -.-

2009-08-15 @ 22:12:57
URL: http://dfhqetjhrwt
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? (:

2009-08-15 @ 23:45:22
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0