Glömde..

...säga att all post har kommit idag!:D och jag fick pappret från skolan;P
Vi börjar den 27, kl 8.05 ;)
måste bara visa dom här coola sakerna från lagerhaus! 
Så himla kul eftersom jag och min Kusin kallar farmors hemgjorda typ chockladmjölk med massa extra ingridienser ( svårförklarat där va?:P) för grejsimojs. O'boy i pennskrinet? nejj inte så härligt kankse.. synd bara att det står lite annat emellan. Äh det där va bara babbel,läs om ni vill:P Penskrinet kostar iallafall 39 :-  (BILLIGT!)och ligger defenitift på min vill ha lista.:)

Tejphållare! SÅ HIMLA COOL! 169:-

Sparbössa 149:-

visst va dom coola?:P
lagerhaus är en av mina favorit affärer, när man går in där hittar man alltid något roligt!
Men nu ska jag fika, Puss!

Kommentarer
Postat av: carroo:*

tack för kommentaren om vad jag typ skulle skriva om, jag väntar ngr dagar innan jag utser en vinnare ;*<333

2009-08-20 @ 12:06:29
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0