Gadgetgirl!

för några dar sen hade foki en tävling där man kunde välja vad man ville vinna från gadgetgirl. Jag var inte med i tävlingen men kollade på hemsidan nu, och åh vad jag ångrar att jag inte va med!! det finns massa av coola hello kitty saker där. Jag är ingen riktig hello kitty älskare men tycker att hon är rätt söt^^ och denna vill jag absolut ha!

Det är en ögonfransböjare som värms upp, och då håller böjningen ännu längre! Jag såg en liknande denna veckan inne på make up store men denna är billigare ( tror jag iaf) och sötare! kostar 95 kr. Det kanske är lite dyrt men jag får väll spara;)


Haha såg nu att den liknar en rakapparat lite:P


Andra fina saker från gadgetgirl;


dessa klistermärken sätter man på tangentbordet! och vips har du en skitgullig "teckning" att skriva på!:)
DOCK! saknas ÅÄÖ:(
125 kr

  och denna söta fick spegel, med inbyggda lampor finns också, går för 95 kr :)


 Eller för den som verkligen älskar helloo kitty och har råd! denna super söta rosa laptop kostar 16.500 kr! har man råd så..;P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0