Fotboll, en skadad sport

Jahopp, nu har jag varit och kollat på boysens match.

Dom loosa med 5-2 mot Tvärskog plus att 2 spelare och målvakten blev skadade...

Först så fällde typ någon som hette Kadrill eller något Amir. Han började halta...

Efter det så var det Amars (målvakten) tur. Han blev stämplad av Kadrill ...

Sist men inte minst så fick Alex en spark, så Mia blev förbannad ...

Plus att det var en kille som typ tog smygkort på mig när jag stod där och vänta på att matchen skulle sluta.
Jäwla idiot!

(Haha, mina inlägg ser ut som ett manus till en pjäs eller något!)

Nu har jag och Mia pratat lite och snart ska vi sätta igång med tävlingar! Tyvärr så tror jag att priset inte är något för killar men om du har en lillasyster funkar det nog?

Nu måste jag städa mitt rum för det ser ut som ett sabotage. Nu har även mitt skolskåp kommit in i väggen, gött!

Ses sen bitches!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag älskar chrismia säger ej vad jag heter men chrismia vet ha ha

2009-09-03 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0