Ebbsan i tulifonen och alex på möbuilen

Så satt jag förut, med tulifoner i båda händerna.
Om folk hade sätt mig hade dom nog trott att jag var korkad eller något?
Vilket jag till hälften är men iaf ,
Sitter här och lyssnar på Dead by April, finna så många bra låtar men idag blir låttipset Si no estas med El sueno de Morfeo.
Snart ska jag nog knarka ner mig med några tabletter och sova i en timme innan man går upp, kollar film, läser och sen bloggar eller något?
Nej! Nu vet jag vad jag ska göra! Jag ska kolla på Paris Hilton My New BFF och försöka hänga med i programet!
Jag har mina stunder här på jorden!



You love me bitches //Chris

Kommentarer
Postat av: Allex :P

Hoppas programet är väääldigt bra för har varit vaken en ``liten`` stund i väntan på dig nu ! ;D <3

2009-08-10 @ 01:16:44
URL: http:// vetifan vad det är :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0