det är som det är, lev med det

dålig uppdatering av chris! fyfy ....
aja, har ändå inte varit så intressant att läsa om jag hade uppdaterat...

idag så ska jag snart åka med lasse någonstans? han säger aldrig något till mig och jag säger typ allt till honom, när mamma inte är med  ...
aja, åka någonstans så jag måste fixa mig! ooh, hur faan ska man se ut idag då?!
det får nog bli det vanliga.

vet ni?! Jag har fått tillbaka min skinnjacka! jag blev så jäwla glad när alex ringde och sa att det hängde en skinnjacka på deras dörr så jag cyklade med superspid dit och såg med en gång när alex gick ner med den att det var min! men den luktade sopor och cigarett..

väskan har jag tyvärr inte fått tillbaka men mami har fixat en ny nyckel till mig!

igår när jag skulle sova så hittade jag en spindel på väggen. kunde inte somna för att den satt där så jag skulle fånga den och sen kasta ut den genom fönstret men det fick jag inte för Viktor. men jagskulle iaf fånga den men då rent av tryckte den in sig under en list! fatta vad chockad jag blev?! jag kommer ju aldrig få ut den där så den får dö där.

senare idag så ska jag och Viktor hitta på något, vi får välla se vad det blir och om Alex ska va med så får han vänta TVÅ timmar på oss xp

jag ska även försöka hinna med att redigera bilderna på Fnanny så du ska få dom snart. kommer även slänga upp några av dom här.

nu ska jag fixa mig, och sen panta möglig cola typ .... UÄCK!


Kommentarer
Postat av: fanny

gör det så fort som möjligt och skicka ;)<3

2009-08-30 @ 17:29:27
URL: http://fanniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0