Bowling med Viktor och Alex

Hejhopp!
Nu sitter vi här och bloggar.
Eller jag, chris i egen hög person, skriver åt oss båda så det inte blir dubbelinlägg.

Igår så ringde Alex och frågade om vi ville med och bowla. Vi sa ju ja som ni säkert redan läst. Aja, idag så cyklade vi till Giraffen och det. Jag och Mia spelade som en person. Snacka om att vi gjorde bort oss eller?! Fifaaan!
En gång när vi skulle kasta iväg klotet så kastade vi det utanför banan så en kille var tvungen att springa och hämta det. Sen vågade han inte lämna oss ur sikte. Viktor trillade på första kastet, Alex gjorde säkert oxå det. Haha, aja.. Chrismia som vi hette var bäst i vilket fall som helst! Vi hade till och med en vinnar dans ^^

Efter bowlingen så drog Mia och Alex till p-viken medans jag och Viktor drog till skolan och satte oss vid Gula Huset. Där brottades vi om mobilerna och typ pratade och så. Vi ska inte in på detaljerna, sorry for u! xp

Mia och Alex kom efter ett tag och vi sprang runt lite typ.

När Mia skulle äta tog vi en väg som boysen inte kunde men dom hittade oss iaf -.-'

När vi sagt "hejdå" så drog jag och killarna hem till oss, Viktor följde mig hem och Alex drog och packa. Så nu blirre Gotland mess igen, fett nice ^^

Men idag var det riktigt kallt ute, fast att jag satt där med jeans och två tröjor medans Viktor satt bredvid mig med ett par korta byxor och en t-shirt! Vi är allt konstiga vi .p

aja, fick en kommentar av Carro som undrar om jag och Viktor är tsm, och japp det är vi <3
Hoppas svaret var bra? Vet inte riktigt hur jag ska formulera det annars :p

Nu ska jag nog äta lite och sen så blirre att messa och kolla film och vid 23:00 kommer mami hem ifrån Köpenhamn.

Kisses to bitches,

Kommentarer
Postat av: ccarro;*

asså seriöst hur jävla patetisk och falsk får man bli!? christina vet du hur falsk du är? patetisk & falsk ska jag kalla dej framöver, och så drar du in en fin tjej som maria i detta& nu är hon typ likadan,<3 lilla gumman tror du typ att du är som kissie, du är en ful jävla NOLLLA det vet du väll? :)<3

2009-08-23 @ 18:23:09
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: ccarro;*

asso, det var ABSOLUT inte sant,<3 jag och frida körde s&k på msn och jag vägrade nästan göra dt men sen sa hon att jag fick skriva såhär så ni vet xd dt är INTE SANT :D(L)

2009-08-23 @ 18:31:07
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0