Plugg




Idag har allt handlat om skolan känns det som. Först va jag i skolan som vanligt och sen var jag fanny och ebba här en liten stund innan jag drog iväg till utvecklingssamtal.
Det gick väll bra och när jag skulle hem skjutsade mamma mig på hennes sadel eftersom min cykel är på lagning plus att jag glömde nycklar och plånbok i vadstena! PANIK! säger jag bara. När jag kom hem satte jag míg direkt och pluggade till SO-provet. Skitjobbigt är det, massa jobbiga saker som man ska veta. Men nu vet jag iallafall att man först trodde att jorden var ca 6 tusen år och att man nu tror den är ca 4.5 miljarder år, att Brasilien är Sydamerikas viktigaste industriland och att det tar 365 dagar och 6 timmar för jorden att åka ett varv runt solen. Intressant? nja.
NU ska jag sitta här framför datorn en stund och sen blir det ännu mer plugg.
suck.

//
eran 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0