I'm home!

Hemma från Oman nu! Jävligt skönt efter den långa resan även om det var underbart där. Bilder kommer när vi laddat upp dom på datan. Har saknat alla mina underbara vänner sketmycket! ni betyder verkligen. Sen jag kom hem har jag inte orkat göra så mycket mer än packat upp,ätit lite och kollat ngr bloggar så nu ska jag fixa mej lite och sen ringa och fråga Klara om hon vill med ut en stund.
Har lust att åka till modehuset imon eftersom jag missade premiären!
Pussar på alla (spec min älskling som e i mjälby jue! när kmr du hem?)
// (förlåt för trist inlägg men jag e zZz...ehm..trött.)

Kommentarer
Postat av: Nathalie,:)

JAAA!:DDD

Gud vad bra att du e hemma nu!:D

Det har kändes så tomt utan dig.

Puusss!:)<3

2009-10-31 @ 12:51:49
URL: http://naasoo.blogg.se/
Postat av: elisabeth

jaaaa, maria e tbbbxxxx :D <333

2009-10-31 @ 18:19:53
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0