Dagen

fifaan, dagen har varit helt sjuk!

Vakna av att vara så jäwla trött och "framis" så de va bara att gå upp och då tänker jag på hur törstig jag var!
Aja, ner i duschen efter det och va det bara att fixa sig.
Hade på mig min nya munktröja och ett par svarta jeans. Palla något annat när man är lite "framis"?
När Minna och Julia kommit så sminka jag mig lite innan vi mest satt och snacka, drack coola och åt sura bilar.
Vilket jäwla flum det blev!   "Sparris"  *asgarv!*

Haha! Ajja, sen så blev det att gå ut med Tussie och då ringe alex. Vi har mycket att snacka om asso.

Ahopp, sen efter det vart det att "laga" mat. Första maten på dagen och det vart ris me vitlöksbröd. Nyttigt? Tror inte det.

Gott va det iaf, speciellt me päroncoola! Mumma! aja, vi följde julia en bit innan vi ringde elias, och behöver jag ens säga hur det lät?

Haha! sen så vart det att sitta en stund framför datan innan Minna oxå skulle dra och då följde jag henne en bit me. Sen så har jag varit ensam hemma och kollat på tv. Men för en stund sen kom Sofie och Lasse hem.
Typiskt -.-

Nu kom mamma oxå... helvete!

Aja, dagen har varit så jäwla flum att folk inte fattar! haha,

bloggar senare kanske!



ska man bjuda på sig så är det väl bättre att göra det nu än senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0