Bitches let me se what you got..shake that ass bitches...

Den låten snurrar runt som kläder i en tvättmaskin i mitt huvud asså! skit jobbigt.
Idag gick jag upp halv nio för att ta bilen med familjen till mina söta kusiner i vadstena. Vi åkte med bilen ca halv 10 och kom fram typ 3? jobbigt? huh. Så nu sitter jag här, för er som inte visste dt har jag bara killkusiner och i denna familjen bor alla söta småttingar! Vi har, Carl som fyller 4 IMORRON, Edvard som oxå snart fyller år (2) och en liten lillebror som snart är 2 veckor.
Det är första gången jag ser lillebror och jag kan bara säga en sak. Han e fan gulligast i hela världen! jag lovar!  Sen dess har jag lekt prussiluskan,gosat med lillebror, kollat på finska barnpogram och bumi björnarna.
Helt okej faktiskt :P Nu ska vi snart äta piroger och sen vet jag inte vad jag ska göra,hade tänkt plugga till SO provet på tis men vet inte hur det blir med det.

Puss puss//
P.S tack chris! så himlafin header!<33 älskar dej.

jag tycker att hon ska ha  den som lutar åt höger och att det ska stå vårt finfina motto i den (p.l.u)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0